Goomaralmongol

One Mother's word's from her heart to the world. From one culture established in time to one that is a mixture of all the worlds with no clear culture of its own.

Алжаалаа тайлах би дуртай

on 9 сар 3, 2015

Алжаалаа тайлах би дуртай

Өглөө босоод өөдөө нэг суниагаад
Өлөн дээрээ нэг шаазан ус уугаад
Тагтан дээрээ гарч, шувуудын жиргээг сонсон
Тав тухтай аяга кофегоо ууж
Цэцэгс , моддын сайхныг харж
Алжаалаа тайлах би дуртай

Сэтгэлээ  сэргэтэл  нэг  дуу  аялан
Намс намс найган бүжин
Тулгын дүрэлзсэн галанд тухлан сууж
Сонирхолтой сайхан номыг шимтэн уншиж
Хундага дарс нэгийг шимтэн
Алжаалаа тайлах би дуртай

Хуучны сайхан сэтгэлд хоногшсон
Хөгжмийг аялгууг сонсон
Ойр зуурын юмаа хийн
Өөрийгөө баясган, цэнгэн
Гэр бүлдээ баяр баясал авчран
Алжаалаа тайлах би дуртай

Хааяахан оройн зоогон дээрээ
Ширээний чимэг, амьд цэцэгс
Халуун дулаан лааны дөл бадраан
Ам бүлээрээ ширээ тойрон
Сэтгэлийн үгээ хуваалцан
Алжаалаа тайлах би дуртай

Хүүхдээ дагуулаад цэнгэлдэх хүрээлэнд
Хүүхэд шиг тэдэнтэйгээ тоглон, баясан
Далайн эргээр зугаалан, цахлай шувуудыг харж
Уул хадаар явж, хээрийн амтанг хүртэн
Аялан тухлан хийморио сэргээж
Алжаалаа тайлах би дуртай.

Найз, анд нартайгаа
Баяр ёслолоор баясан цэнгэн
Хүүхэд шиг гэнэн аашлан
Хүнийхрэхгүй нэрхэлгүйхэн айлан
Солгой хоолойгоороо дуулан баясан
Алжаалаа тайлах би дуртай

С. Үзмээ 09.03.2015

 

 

 

 

 

 

 

Хариулт үлдээх

