Goomaralmongol

One Mother's word's from her heart to the world. From one culture established in time to one that is a mixture of all the worlds with no clear culture of its own.

Халуухан хайр минь

on 9 сар 24, 2015

Халуухан хайр минь

Хайртай хань минь гэртээ ирэхээрээ
Харцанд нь хайрын оч гялзаад
Бүсгүй миний сэтгэлийг бүлээцүүлэн
Булбарай үрстэйгээ тоглон наадах юм

Дахилт

Тиймээ, би жаргалтай бүсгүй
Тэнгис хайранд умбасан эмэгтэй
Тэнгэр шиг хайрыг нь дээдлэн яваа гэргий
Тэвэр дүүрэн халуухан хайрттай

Амттай хоолоо хуваалцан идэж
Амраг ханьтайгаа тухлан суухад
Ам бүл минь баяр баясгалантай
Аальхан миний сэтгэл дулаанхан

Дахилт.

Мандах нарны гэрлээр угтан намайгаа
“Миний л гэргий юм шүү“гээд
Энхрийлэн үнсэн сэрээдэг ханийн минь
Элбэрэлт хайр нь төөнөөд байна намайг

Дахилт.

Халамжит хань минь “хайртай шүү” гээд
Хонгорхон наддаа үргэлж хэлдэг
Хосгүй сайхан ханийн маань хайр
Халуунаар жаргаагаад байна намайг

С.Үзмээ 09.24.2015

Хариулт үлдээх

